1. Γενικοί Όροι
1.1. Οι ακόλουθοι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για τους επιβάτες που κάνουν κράτηση με την Python Experience.
1.2. Προσπελάζοντας, περιηγώμενοι και χρησιμοποιώντας το Pythonexperience.gr ή οποιαδήποτε από τις εφαρμογές του ιστότοπου μέσω οποιασδήποτε πλατφόρμας και/ή ολοκληρώνοντας μια κράτηση, αναγνωρίζετε και συμφωνείτε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται παρακάτω.
1.3. Αυτές οι σελίδες, το περιεχόμενο και η υποδομή αυτών των σελίδων, καθώς και η υπηρεσία κράτησης μεταφοράς διαδικτύου που παρέχεται σε αυτές τις σελίδες και μέσω του ιστότοπου, ανήκουν, λειτουργούνται και παρέχονται από την Cos Express Transport PC.
1.4. Παραγγέλνοντας οποιαδήποτε υπηρεσία μεταφοράς από το PythonTours.gr, συνάπτετε συμβόλαιο με τον Πάροχο Υπηρεσιών Μεταφοράς που είναι η Cos Express Transport και όχι με την PythonTours.
2. Κράτηση
2.1. Όταν δύο ή περισσότερα άτομα συμπεριλαμβάνονται στην ίδια κράτηση, ή γίνεται κράτηση εκ μέρους τρίτου, το πρόσωπο που αγοράζει την κράτηση (ο Πελάτης) θεωρείται ότι ενεργεί ως πράκτορας για όλα τα μέλη του ταξιδιωτικού γκρουπ (οι Επιβάτες), και αποδέχεται όλους τους Όρους και Προϋποθέσεις εκ μέρους κάθε μέλους του γκρουπ.
2.2. Η Cos Express Transport θα προσπαθήσει να τιμήσει τις αιτήσεις που γίνονται στις πρόσθετες πληροφορίες, αλλά δεν είναι υποχρεωμένη να το κάνει.
2.3. Είναι ευθύνη του Πελάτη να παρέχει μια πλήρη και έγκυρη διεύθυνση αποβίβασης/επιβίβασης μέσα στην επιλεγμένη πόλη προορισμού/αναχώρησης για τη διαδρομή μεταφοράς κατά την ώρα κράτησης.
2.4. Είναι ευθύνη του Πελάτη να παρέχει έναν πλήρη και έγκυρο αριθμό κινητού τηλεφώνου για τον/τους Επιβάτη(ες), συμπεριλαμβανομένου του Διεθνούς Κωδικού Κλήσης και μια έγκυρη διεύθυνση email. Είναι ευθύνη του Επιβάτη να ελέγχει για μηνύματα που έχουν αφεθεί σε αυτόν τον αριθμό/ηλεκτρονική διεύθυνση κατά τις τελευταίες 24 ώρες πριν από το ταξίδι επιστροφής τους. Οι ώρες παραλαβής μπορεί να διαφέρουν λόγω καιρού ή υψηλών επιπέδων κυκλοφορίας κλπ. Αν δεν είναι δυνατό να παρασχεθεί αριθμός κινητού επικοινωνίας, είναι ευθύνη του Πελάτη να παρέχει μια έγκυρη διεύθυνση email. Οποιαδήποτε ειδοποίηση για αλλαγές στις ώρες παραλαβής θα γνωστοποιηθεί μέσω κειμένου SMS ή email. Αν δεν μπορεί να παρασχεθεί ούτε αριθμός κινητού επικοινωνίας ούτε επαφή θέρετρου, είναι ευθύνη του Επιβάτη(ων) να επικοινωνήσει με τον Πάροχο Υπηρεσιών Μεταφοράς τους στον αριθμό που παρέχεται στο voucher τους για να επιβεβαιώσει την ώρα παραλαβής τους. Η αποτυχία ελέγχου για μηνύματα ή επικοινωνίας με τον Πάροχο Υπηρεσιών Μεταφοράς εάν δεν έχει παρασχεθεί επαφή, μπορεί να προκαλέσει τη χαμένη παραλαβή σας από το θέρετρο, στην οποία περίπτωση δεν διατίθεται επιστροφή χρημάτων. Αν έχετε παρέχει πλήρη και έγκυρο αριθμό επικοινωνίας και δεν έχετε λάβει κανένα μήνυμα, η παραλαβή σας θα γίνει όπως επιβεβαιώνεται στο voucher σας.
2.5. Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία της κράτησής σας χρησιμοποιώντας τη σελίδα – επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά/μέσω email τουλάχιστον 2 ημέρες πριν από την ημερομηνία του εξερχόμενου ταξιδιού. Όλες οι αλλαγές υπόκεινται σε διαθεσιμότητα και μπορεί να υπόκεινται σε χρέωση διαχείρισης. Η Cos Express Transport θα προσπαθήσει να τιμήσει αιτήματα για τροποποιήσεις, αλλά δεν είναι υποχρεωμένη να το κάνει.
3. Τιμές και Πληρωμές
3.1. Η πληρωμή απαιτείται κατά τη στιγμή της κράτησης. Η Cos Express Transport θα εκδώσει Απόδειξη Κράτησης την ημέρα μεταφοράς. Κατά την ώρα της κράτησης, η Cos Express Transport θα στείλει email επιβεβαίωσης (voucher). Μια Απόδειξη Πληρωμής δεν αποτελεί έγκυρη επιβεβαίωση μιας κράτησης.
3.2. Το email επιβεβαίωσης που θα λάβετε μετά την κράτηση (voucher) είναι το εισιτήριο. Αυτό πρέπει να παρουσιάζεται στον Πάροχο Υπηρεσιών Μεταφοράς ή στον εκπρόσωπό του για και τα δύο ταξίδια αναχώρησης και επιστροφής.
4. Μεταφορά
4.1. Οι επιβάτες περιορίζονται σε ένα αντικείμενο αποσκευών, όπως μια βαλίτσα ή παρόμοιο αντικείμενο, ανά άτομο. Οποιαδήποτε επιπλέον αποσκευή πρέπει να δηλώνεται κατά τη στιγμή της κράτησης. Η Cos Express Transport διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει επιπλέον τέλος για επιπλέον αποσκευές, ή να αρνηθεί να μεταφέρει επιπλέον αντικείμενα που δεν έχουν αναφερθεί κατά τη στιγμή της κράτησης.
4.2. Η μάρκα, το μοντέλο και ο τύπος του οχήματος που χρησιμοποιείται για τις μεταφορές της Cos Express Transport μπορεί να διαφέρει από αυτά που εικονίζονται στον ιστότοπο pythonexperience.gr.
4.3. Όλα τα οχήματα της Cos Express Transport είναι πλήρως ασφαλισμένα για αξιώσεις επιβατών και τρίτων, όπως απαιτείται από το τοπικό νόμο. Ωστόσο, παρά την πάντα λεπτομερή προσοχή, η περιουσία ενός πελάτη μεταφέρεται εξ ολοκλήρου με δικό τους κίνδυνο και δεν μπορεί να αποδεχτεί ευθύνη για απώλεια ή ζημιά. Συνιστάται στους επιβάτες να ελέγξουν τη δική τους ασφάλεια ταξιδιού.
4.4. Οι επιβάτες δεν επιτρέπεται να μεταφέρουν αλκοολούχα ποτά στα οχήματα της Cos Express Transport με σκοπό την κατανάλωσή τους εντός αυτών.
4.5. Η Cos Express Transport διατηρεί το δικαίωμα (και αναθέτει στους οδηγούς του Παρόχου Υπηρεσιών Μεταφοράς το δικαίωμα) να αρνηθεί να μεταφέρει οποιοδήποτε πρόσωπο που θεωρείται ότι βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών και/ή το οποίο η συμπεριφορά του θεωρείται ότι αποτελεί απειλή για τον οδηγό, το όχημα και/ή άλλους επιβάτες ή χρήστες του δρόμου.
4.6. Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στα οχήματα.
4.7. Εάν έχει γίνει κράτηση για μεταφορά και ο/οι Επιβάτης υπόκεινται σε καθυστέρηση, ο οδηγός θα περιμένει έως και 60 λεπτά χωρίς χρέωση στο Αεροδρόμιο και 15 λεπτά στο ξενοδοχείο, λιμάνι, μετά το οποίο ο/οι Επιβάτης θα θεωρούνται ότι έχουν χάσει τη μεταφορά τους. Σε αυτή την περίπτωση δεν διατίθεται επιστροφή χρημάτων. Επιπλέον χρόνος αναμονής μπορεί να διευθετηθεί επικοινωνώντας με το PythonExperience.gr εκ των προτέρων στον αριθμό που παρέχεται στο Εισιτήριο Μεταφοράς σας, με κόστος € 50 έως €90 ανά ώρα ανάλογα με το επιλεγμένο όχημα ή μέρος αυτού, υπόκεινται σε διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση καθυστερήσεων, είναι ευθύνη του/των Επιβάτη(ων) να επικοινωνήσει με το PythonExperience.gr στον αριθμό που παρέχεται στο Εισιτήριο Μεταφοράς τους· αυτό πρέπει να γίνει μόλις ο Επιβάτης γίνει ενήμερος για την καθυστέρηση.
5. Ακυρώσεις
5.1. Οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται μέσω email στο [email protected] και θα επιβεβαιώνονται με email. Εάν δεν έχει ληφθεί επιβεβαίωση ακύρωσης, είναι ευθύνη του Πελάτη να επικοινωνήσει με το PythonExperience.gr – Επικοινωνία. Οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται περισσότερο από 48 ώρες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης του ταξιδιού. Σε περίπτωση ακύρωσης από τον Πελάτη ή Επιβάτη, η Python Experience με απόλυτη διακριτική ευχέρεια μπορεί να επιστρέψει το κόστος της μεταφοράς.
Σας παρακαλούμε να κάνετε την κράτησή σας εάν είστε σίγουροι για το ταξίδι σας, διαφορετικά θα χάσετε τα χρήματα που πληρώσατε για την επεξεργασία πληρωμής, την επεξεργασία παραγγελίας και την πληρωμή κράτησης μεταφορέα που δεν θα επιστραφούν.
5.2. Η επιστροφή του κόστους υπόκειται στους ακόλουθους όρους:
Ακυρώσεις που γίνονται λιγότερο από 48 ώρες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης του ταξιδιού — 100% τέλη ακύρωσης.
Ακυρώσεις που γίνονται μέχρι 48 ώρες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης του ταξιδιού — 100% επιστροφή του κόστους.
Το PythonExperience.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει κρατήσεις ανά πάσα στιγμή εάν αισθάνεται ότι δεν θα μπορεί να παρέχει την ζητούμενη υπηρεσία με σωστό τρόπο και να επιστρέψει πλήρως τον πελάτη.
6. Ευθύνη του Παρόχου Υπηρεσιών Μεταφοράς
6.1. Ο Πάροχος Υπηρεσιών Μεταφοράς θα προσπαθήσει να μεταφέρει τον/τους Επιβάτη(ες) με τη μέγιστη άνεση στον προορισμό τους την ώρα που αναγράφεται στο Εισιτήριο Μεταφοράς τους. Ο Πάροχος Υπηρεσιών Μεταφοράς δεν θα αναλάβει καμία ευθύνη εάν συνθήκες εκτός του ελέγχου του εμποδίζουν την εκπλήρωση αυτής της ευθύνης. Τα ακόλουθα είναι παραδείγματα συνθηκών που δεν βρίσκονται εντός του ελέγχου μας (αυτή η λίστα δεν είναι εξαντλητική):
Ατυχήματα που προκαλούν καθυστερήσεις στο όχημα.
Περιορισμένη πρόσβαση οχημάτων.
Εξαιρετικές ή σοβαρές καιρικές συνθήκες.
Συμμόρφωση με αιτήσεις της αστυνομίας ή κρατικών αξιωματούχων.
Βανδαλισμός και/ή τρομοκρατία.
Απρόβλεπτες καθυστερήσεις κυκλοφορίας.
Βιομηχανική δράση από τρίτους.
Άλλες συνθήκες εκτός του ελέγχου μας.
6.2. Εάν ένας μεταφορέας δεν είναι σε θέση να εκπληρώσει τις λειτουργίες του και να μεταφέρει τον/τους επιβάτη(ες) σε έναν τόπο και σε χρόνο που καθορίζεται στο εισιτήριο λόγω έκτακτων περιστάσεων, τότε θα προσφερθεί ένα παρόμοιο όχημα ή ένα όχημα υψηλότερης κλάσης. Η διαφορά θα καλυφθεί εάν το όχημα είναι χειρότερο από αυτό που έχει παραγγελθεί.
7. Απόρρητο
7.1. Εκτός από τις αποκαλύψεις που απαιτούνται από το νόμο σε οποιαδήποτε σχετική δικαιοδοσία και την αποκάλυψη του ονόματός σας και της διεύθυνσης email σας για την ολοκλήρωση της κράτησής σας με τον σχετικό πάροχο υπηρεσίας μεταφοράς, η Cos Express Transport δεν θα αποκαλύψει τις προσωπικές σας πληροφορίες σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή σας.
8. Διάφορα
8.1. Τίποτα δεν μπορεί να επηρεάσει τα νόμιμα δικαιώματα του καταναλωτή.
8.2. Οι διαφορές ή αξιώσεις που προκύπτουν σε σχέση με αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις θα υπόκεινται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των ελληνικών δικαστηρίων στο νησί της Κω.
9. Οι όροι και οι προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις μεταφορές που παρέχονται από το PythonExperience.gr – δεν έχει σημασία μέσω ποιας πρακτορείας ή πλατφόρμας κρατήσεων έχει γίνει η κράτηση.